sestdiena, 2011. gada 3. septembris

shoottt

šodien atkal secināju to, ka esot maitai, dzīve kļūst skaistāka.








Soou. Nu jau kā 3 dienas mājās no Valmieras, kurā pavadīju tikai 2 dienas. Bet sagāzti tādi podi, ka var nosaukt, ka šīs 3 dienas, bija manas vasaras noslēgums. ļooti patīkams pat!







Tātad, atbraucu mājās no Valmieras skolas, un izrādījās, ka mūsu vecajai klasei ir pasākums. Nu ballīte. Tā nu pie Top'a satikāmies un jā, nebiju ar dažiem redzējusies pat veselu vasaru, bija par ko parunāt, citi vēl nebija manus matus redzējuši, un visi tie melnie jociņi atkal- ahh!







Tā nu pa lietu aizgājām līdz mūsu hatam, jeb pie vienas klasesbiedrenes uz māju/pagalmu/saimniecības ēku/ jeb kā to visu nosauksim. Lieliski! Tā nu atkal ēdiens, galda tenniss- kurā es paliku neuzvarama, un vienīgais kas ar mani varēja cīnīties bija Pēteris- bet nesanāca šim. He. Tad sarunas, kurināšana, foķēšanās, un visādas muļķības.



Nu neko, gāju projām, lai tiktu uz nākošo ballīti. Ejam, td mums pakaļ sāka skriet kkāds maniaks. Bet es laimīga tiku mājās, jo ir arī tādi draugi, kas atbrauc pakaļ ja ir liella vajadzība (nice)







-----------------------------------------------------------------------



Tāad nākošā ballīte, uz kuru man īpaši negribējās iet bet beigās aizgājām. Annija protams uzjautrojās, tā nu visiem bija jautri. Bet nu jā, tā ir ballīte kuru neaizmirsīšu un kur viss sīkumos nav jāzin. Laikam hits : man uzbruka goviss... [kāda cilvēka pieredze vakarā], un visādi citādi pigori. Ā jā es izkritu no šūpolēm, daudz smējos.! Un dejas.!



Ideāls vasaras noslēgums.!







Mūsu dziesma :)



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru