ceturtdiena, 2011. gada 1. septembris

Tonight will be good time!

All day,all night-watafaaaaaaak?

Hei, cik nožēlojami, šeit iegriezties pēc tāda rakstīšanas pārtraukuma. Galīgi neraksturīgi man, bet tomēr nav tik daudz laika,kā bija iepriekš- interesanti!
Nu jau sākšu sīkāk pastāstīt!: Vasara beigusies, skola sākusies. Šodien tas visu varenais 1.mais! Kojās ievākusies esmu, +/- apradusi arī, bet tā pat īpaši netīk. Biju skolā, to ''gaisa gabalu''vilkāmies kājiņām. Tur iepazīstināja visus ar mums, tad vēl skolotāji,. Mūsu 'kursa audzinātājs- Aivariņš! Tāds omolīgs vīrietis, ar humora izjūtu. Pasniedz mums kulturoloģiju.
Grāmatas jau arī diezgan sagatavotas ir, tas priecē, vēl pāris sīkumi un tad jau būs ļooti jauki :)

Šodien satiku arī vecos bēčus. Un visi saka, ka tagad arī viņiem tā savādāk, ka nav kā iepriekš, kad visi bijām kopā. Nu jāa. Par mani- šie jautāja, kā man tā skolā un tā. Es tikai: ir jau labi:
)  Daudzi nu jau dzīvē redzēja manus matus- teica, ka izskatās labi, ka esmu viens no retajiem cilvēkiem, kam piestāv- priecē. Tad apspēlēju visus galda tennisā- hehehe. :)
Vienīgi kad gājām ar Lienču mājās mums pakaļ nāca kkāds vecis, bet nu tad jau piezvanīju savējiem lai aizved mani mājās hehehe :)

Rīt nav man skolas, tapēc ar savējiem pāris aizšausim līdz vecajai skolai. Un vakarā moš vēl izklaides :) 

Tā man pagaidām iet! Apsolos uzrakstīt šad tad, kā man pa valmieru :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru