svētdiena, 2010. gada 27. jūnijs

Think different



Šodien uznāca kkāda dīvaina apgaismība, par to cik tomēr esmu dīvaina. Jāa droši kāds tgd domā - sen bij laiks :D Bet jā stāds nu būs šitāds.
Bija emocijām pilna diena- sacensību diena. Bija gan zaudējumi, gan uzvaras [1zaudējums pārējās uzvaras]. Dabūjām 4 vietu no 12... Bet tad es uzzināju, ka mani reāli nod*** ''draudzenes'', nu jā labi manispēc. Bet uzzinādama, to ka viņas mani nod*** par to, ka es esot teikusi, ka ''Mēs ar partneri esam labākas nekā otra komanda'' es apjautu to, ka esmu galīga sūu** čupa, jo neatceros, ka es kko tādu esmu teikusi! Hmm kā lai es šos vārdus dabūju savā atmiņā? Es gribu zināt, kad es to esmu teikusi :D
Reāli ir sūdīgi šitā. Lai gan daudz neko nēsmu zaudējusi, jo nekad ar pārējām neesmu bijusi diezko labās attiecības- jo laikam domāju savādāk. Manuprāt, labāk!
Neesmu no tām kas dzīvoju dēļ 5dienas vakariem, ballītēm un dzertiņiem. Es dzīvoju priekš ģimenes, draugiem, un dzīvniekiem. Jā esmu dīvainību iemiesojums, bet man tas patīk! Kādēļ pielāgoties, ja esi radīts lai atšķkirtos?
Nēsmu no tām, kas pielāgosies citu kaprīzēm, vai iegribām- bet vienkārši ignorēšu viņus/as. Man galīgi nav svarīgi cik skaista, gudra vai sportiska liekos cilvēkiem, kas mani pat lāgā nepazīst! Un arī tie cilvēki, kas domā, ka mani tik labi pazīst maldās- jo mani neviens nepazīst :D
Ja zinu, ka nebūs labi tad nedaru. Lieki neriskēju. Nesazinos ar cilvēkiem, kuri vienkārši mani neizprot. Neapmeloju- ja tā nav bijis :D Bet pats labākais ir tas, ka baumas agri vai vēlu atnāk pie manis- saki ko sacīdams, apdomā galu! :))

Bet man patīk būt laimīgai ar savu blondibrūno matu kušķi uz galvas, 2 acīm, 2ausīm, kājām, rokām un visu, kas man ir. Ar ģimeni, draugiem, radiem un visiem citiem.

Bet nav vērts man līst citiem dīii****, lai iepatiktos- jo man ir vajadzīgi ienaidnieki- lai dzīve interesantāka. Un principā jau nav cilvēku, kuri man nepatīk- man nepatīk viņu attieksme- bet kāda attieksme būs pret mani- es negaidīšu došu pretī ar 4x4 :D

Vispārībā- Esmu laimīga ar visām savām dīvainībām, lai dzīvo laimīgi visi cilvēki kuriem es liekos bišs (dunno) , bet padomā kāda ir visa tava banda [hahh- paši droši nodī*** viens/a otru] fail juums :D

Esmu laimīga- si arī tādu tu♥

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru