pirmdiena, 2010. gada 28. jūnijs

Make me laugh:)



īstenībā ir tik forši pasmaidīt par niekiem. Un neviltots smaids ir pats labākais.
Jā, dažreiz tos smieklīgos mirkļus nevar iemūžināt, vai to darot tie sanāk vienkārši fail, bet atcerēties, ju tā pat atcrēsies.

Jā, šodien bija jautra diena. Viss sākās ar to, ka mēs ar Līvu sarunājām iet uz trenniņu kopā-9.00..Stundu pirms trenniņa. Ir bezz 15 deviņi un Līva man zvana- es nevaru atrast šortus- es nejiešu uz trenniņu. Oukēej, es teicu, ka vismaz jānāk viņai ar mani kko pačakarēties. Viņa no silvas arī atbrauc. Tad mēs staigājām to apli, kur parasti skrienam trenniņos. Visku ko interesantu sarunājām utētē.. Bija jautri arī tas, ka viņa neatnāca uz trnniņu, bet atbrauca ar mani papļāpāt (huggijs par šamējo] ...

Trenniņš beidzās..
Aizbraucu mājās. Saģērboš tā, lai varētu iet ārā un pasauļotos.Bet tad man zvana telefons: tā bija Anete.. Saka, ka viņai vajag mani satikt. Okēj dodos viņai pretīm uz jāņukalnu, līdz turienei viņa vēl nebij nonākusi, labi ejju uz topu, bet viņa iet man pretīm, jau pa otru topa pusi- fail :D [jā, labi ļoti interesanti]. Bet mēs satikāmies, tad viņa teica, ka viņai šodien jādodās kkur teica, lai aizsviežot viņaikādu drēbes gabalu- tad tika darīts [visas manas rozā drēbes (devil)] .. '

Un tā man šī diena taisās uz nobeigumu- domāju, ka pa vakarpusi neko interesantu nenostrādāšu : ))

Tād jau rīt kko uzrakstīšu- rīt sacensības gulbenē!! Un vēl sauļošanās (h) :D

:***********

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru