ceturtdiena, 2010. gada 4. novembris

Vecais vientulis



Koks tur ārā, aiz aimiglotā rāmja stāv drukns un spēcīgs. Lietus mazgāts, dubļu šķaidīt, bērnu izgrebts, akmeņu svaidīts, dzīves nobružāts.
Bet vai kāds viņam kaut reizi pa īstam ir uzticējies- tā no sirds? No sirds uz sirdi- no manas uz viņējo. Kas lai to zin. Bet viņš gan ir uzticējies daudziem- tev. Jo tu viņu stādīji un kopi, bet tad atstāji novārtā. Koks nepadevās bet zaļoja, lai priecētu kaut citas acis, ja ne tavējās, bet cik ilgi, viņš spēs būt vientuļš.
Citu pelts- arī tevis pelts, bet es? Es tikai...
Nosaukšu viņu par veco vientuli..

Bet kā ar mani- es arī kļūstu par vecu un nobružātu vientuli, jo laiks mani padarījis par tādu. Katrs peltias vārds kā stikls manā sirdī. Bet es neko- tikai turos, manas saknes iekaltas zemē, jo man nav pieņemts kādam sūdzēties. Bet bail- tas gan jā.

Bet neko es turpinu dzīvot- kurš satrūdēs ātrāk- vientulis, vai es ?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru