ceturtdiena, 2010. gada 1. jūlijs

Jā, jā :D



Yo* visi cilvēkbērni :D

Tātad šodien mums akaliņ bija sacensības Gulbenē. Pirmo dienu var redzēt manā albūmā [liene krūmiņa]. Bet nu vienalga :D
Brīdinu būs garšs teksts :D


Tātad: Kā jau katru gadu tiō volejā mēs paliekam/piemetamies/bāzējamies visas vienā stūrī [smilčas komandas]. Nu blakus ir sēta un koks no kura ir ēna :D
Nu vot, mēs tur sēžam un aiz sētas kkāds mazs puika un 2 meitenītes. Tas puika mums prasa: cikos sākās šīs sacensības? - mēs tā: 11.00.. Viņš atbild- jāa, jāa :D Un tā uz diviem jautājumiem :D tas bija smieklīgi- un nu tas ir dienas joks- vismaz mums :d

Tad es, Līva un Laura sēdējām tur pat mūsu vietā.Precīzāk Līva gulēja uz vēdera- pēkšņi garām nāk 3 lielie puiši, un viens līvai saka: Smuks dupsis- mēs neko norēcamies. Bet pēkši lielā 5L pudele pārliecās pār sētu un aplej līvas smuko dibenu :D vienkārši anormāli :D

Un tad tas pats puisīts prasīja dārzniekam, kurš laistīja puķes: Vai tās ir mākslīgās puķes- dārznieks atbildēja, ka mākslīgās puķes neviens nelaistītu :D

Spēles laikā uzņemot sitienu bumba ielido kkur autā- un es skrienu pakaļ, lai izglābtu- es redzu, ka kkur zemē sēž kkāds vīrietis es pilnā balsī kliedzu-MAALLĀAAA.... Tas vīrietis ātri pieleca kājās un aizbēga :(((



Un vēl es reklamēju Avon'u. Annija L. iesmērējās ar manu krēmu- lai ātrāk iesauļotos. Un viņa ritīgi apbrūninājās :D un tad es teicu: vēlies būt tik brūna , kā Annija- lieto šo krēmuu.. Un tā man jau ir 2 klienti :D (devil)

Un vispār mums ar lieni c. ir baigi plāni nākošajām sacensībām! Tādēļ sekojiet šim blogam un uzziniet jaunumus!

bUČAS jUMS mīlīši :)♥

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru