piektdiena, 2011. gada 11. novembris

just look up


Tonight I've fallen and I can't get up
I need your loving hands to come and pick me up
And every night I miss you
I can just look up
And know the stars are 
Holding you, holding you, holding you
Tonight.


Heijā.! Tā nu noslēgusies kārtējā darba nedēļa. Secinājums tāds, ka man iet grūti! Patiešām. 
Tagad patīkama dziesma youtubē, bet tā pa dienu ausīs eiropas hiti un valmieras radiō. Ar Aneti šodien atkal daudz smējāmies, kā jau ierasts. Bet vēsturē mums stāstīja jauno vielu, un deva kkādu grāmatu pa klasi apkārt. Mēs jau kā kārtīgi cilvēki padevām vēlvienu grāmatu pa klasi apkārt. Kaut kādi latviešu raksti tur bija. Visi ar skatās, lai gan mācāmies par Grieķiju. Tīri neko smieklīgi.
Tad jau atkal ķiķinājām par dažiem no klases, kā jau ierasts.

Ā un izdomāju, ka man nepatīk braukt mājās 5dienās. Es nezinu kapēc, bet Valmierā ir manas mājas, jo tur viss ir pozitīvi. Izmācās un var forši pavadīt laiku, bet te viss ir tik nomācoši, uzspēlētā laipnība arī vairs man nepatīk. Bet es tiešām te nejūtos labi, jo vienmēr kāds man kaut ko pasaka nevietā, un es nevaru paklusēt, un saku pretīm. Tā sākas neskaitāmas domstarpības. Un kad man pasaka- ka es uzvedos kā valmieriete tad izlēmu, ka labāk vispār nerunāšu, jo nav vērts. Laikam tiešām- pareiza izvēle.

Šodien tak tas 11.11.11. itkā tas nemaz neesot tik labs datums, bet tas jau nekas. Māsīca precās, bet mēs neesam ielūgti uz kāzām. Nu tur tikai tuvākie- ģimene, un omes. Nožēlojami es jūtos atkal. 

Nu re, pēc piecām dienām dzimšanas diena man. Forši. Iešu pēc baltajām tiesībām, jā, tāds ir mans mērķis. Gan jau ka meitenēm kojās uzsaukšu kūku un tā, forši pasēdēsim un pačilosim:) 

Bet tomēr, vēl arvien prieciņš par to, ka kādam esmu svarīga! :) 


see ya!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru