ceturtdiena, 2011. gada 3. novembris

Blondā, celies!

Tu neesi saģērbies, kamēr neesi uzvilcis smaidu.


Čau,mazie! :) 
Kādu laiciņu nebiju šeit neko ierakstījusi, nu ne ilgu laiku, bet bišķi jau pietrūka man pāris teikumu šeit ierakstīt šad tad. 
Pa skolu man iet labi, lai gan dažreiz tiešām galīgi nav spēka neko darīt, pat šodien. Jau trīs darbi jāuztaisa, jo skolotājai vienkārši nepatīk nekas, ko es daru, nomācoši, bet pati jau vien esmu vainīga,ka izvēlējos tādu darbu sev.

Bet ne jau tikai pa skolu man iet labi, visādi citādi arī man iet labi, tik tiešām. Me atkal staro, pašai prieks. Daudz jautājumu sev, bet tā jau čotka.

Mīlu savas meitenes- istabiņas biedrenes, vienmēr gribam iet ātri gulēt, bet sanāk ne ātrāk par pusē vieniem, jo visu laiku kopš 11 nosmejam. Ļoti pozitīvi uzlādējos. 

Šodien 4diena. Rīt mājās. 6dien un 7dien sači, negribu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru