trešdiena, 2011. gada 16. novembris

Laimīgas dzīves iesākums.

No šodienas sevi oficiāli varu saukt par nepilngadīgu, nevis mazgadīgu, kā līdz šim. Bet nu ko.
Tātad 16 novembris- mana diena. 16padsmitajā sešpadsmit, izklausās vareni- un bija arī īstenībā.!:) Sāksim jau ar to, ka pamodos agri agri, jo skola sākās. Un tad bija labs garastāvoklis. Apsveica mammy un tētiņš- piezvanīja. Un tad dr.lv sāka nākt vēstules un viesu grāmata pildījās visādiem foršumiem.
Rasēšanas stundā kd, bet man nāk sms, mīļas, un tik feinas. Tiešām sajutos visiem vajadzīga un neaizmirsta, tas tiešām bija feini. Citreiz pat no svešiem nr nāca, ka nezināju kurš, bet zemteksts vienmēr visu pateica priekšā.
Skolā arī visi samīļoja un beija feini.
Tad sports, viena mētāju bumbu un pēkšņi atveras zāles durvis un nāk viss kurss dziedādami- ''daudz baltu dieniņu''. Man konkrēts šoks, jo es to tiešām negaidīju no kursa, kas kopā ir tikai mēnešus divus. Ameizing! Kūka rokās, un nāk visi, ar baloniem un smaidu sejā. Es apstūlbstu, bet tas bija vareni. Un ne jau tikai kūka, bet uzraksts- Lienītei 16. Ahh, cik mīļi. Un baloni, un bučas, apskāvieni. Cik es sajutos laimīga, ja jūs zinātu!
Tā nopūtu svecītes un ievēlējos vēlēšanos. Šoreiz tā nebija kāda mantiska, vai par kādu cilvēku. Nu labi, bija par cilvēkiem- par mums visiem- mūsu kursu!
 Tā nu kūku apēdām pa visiem kopā un sajūta bija laba, tik tiešām. Ar balonu kalnu gāju uz kojām, paķēru vēl torti, lai varam notiesāt arī ar istabiņas meičām. Tā nu 4tratā sadalījām kādu kg tortes.! Un šamējās man bija uzzīmējušas cāli un tur vēlējumu un tā. Ā un Anete ar Elīnu  vēl uzdāvināja mīļu dāvanu, tur bija  aprakstīta krājkase- nu tā kā zeķe.

Ja jūs zinātu cik laimīga es biju. Jā, varbūt nebiju kopā ar ģimeni un tādā garā, bet bet bet tā bija visvisvisvisvis saldākā dzimšanas diena kāda man līdz šim ir bijusi- tiešām. Vismaz zinu, ka man apkārt ir ļooti svarīgi cilvēki, un tas ir tik lieliski. Daudz emociju šodien!

Tagad ir 23.20. Bet apņēmos sagaidīt 24.00 lai varētu oficiāli teikt- ir man pagājusi dzimšanasdiena. Jauns gada iesākums! Visam ir jāmainās un jāturpinās uz priekšu!

Es MĪLU jūs draugi!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru