sestdiena, 2012. gada 17. novembris

+1gads

17.novembris. Nu jau pirmā diena par gadu vecākā dzīvē. Bet šoreiz šis nebūs gruzīgs stāsts, kā lielākā daļa no šī visa. Kā man gāja?

Ceļš no Valmieras. Ar autobusu 17km. Esam klāt, viss kā parasti, sēžamies pie galda un salejam. Puiši jauc kokčas, vai bliež šotus, bet mēs ar Monci mēģinām baudīt savu  vīnu- nesanāk. Vispār kopā bijām 7- mani mīļākie kursabiedri. Aiziet sarunas par dzīvi, vienkārši mūzika, sēžam un smejamies. Romāns jau manāmā ''mamutā'' <- 24:00="24:00" a="a" apsveikums-="apsveikums-" apz="apz" ar="ar" atcer="atcer" bet="bet" bija-="bija-" birthday="birthday" c="c" d="d" dom="dom" dziesma:="dziesma:" edz="edz" es="es" esmu="esmu" flypside-="flypside-" happy="happy" iem="iem" ien="ien" intrigas.="intrigas." ir="ir" j="j" ja="ja" jaunu="jaunu" jo="jo" ju="ju" jumu="jumu" k="k" ka="ka" kas="kas" komas="komas" kta="kta" liels="liels" m="m" man="man" mana="mana" mani.="mani." nbsp="nbsp" nebija.="nebija." neteik="neteik" os="os" p="p" pat="pat" plak="plak" runa="runa" s="s" saist="saist" saj="saj" skan="skan" sm="sm" sumat="sumat" t="t" tas="tas" ts="ts" u.="u." u="u" un="un" vanu="vanu" vi="vi" viss="viss" visu="visu">Nākošajā dienā sms un dr.lv apsveikumi no dārgajiem cilvēkiem, patīkami. Apsveikums no Agates arī atmiņā paliekošs, itkā sms, bet tik gara un burvīga, tiešām, saistoša, smieklīga un bezgala mīļa.
Mana diena bija skaista, ar dažādiem piedzīvojumiem, iespējams, ka šo dienu neatcerēsies gandrīz visi klātesošie, tomēr es gan- uz mūžu.! 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru