svētdiena, 2012. gada 30. decembris

dejas, dejas.

Un vēl ar vien mēdzu paviesoties objektīva pusē. Šoreiz jauns mēģinājums- dejotāju koncerts. Sabildēju. Un tālāk? - tālāk mana pirmā balle ar dejotājiem, bet es vienīgā nedejotāja starp tiem. Lai nu kā, mani iespaidi.

Sākumā jau likās, ko tad es, es jau tik tā dejoju, nevis tā, lai baigi griestu valšus. Uzlūdz dejot, to arī pasaku,beigās partneris atsaka, tu māki dejot, tev ir viegli vadīt. Uzlūdz cits, atkal sāku ar to pašu, un atteiciens- tu pat valsi māki uz vienu pusi, un tu nemākot dejot, tu māki un ļoti labi, nāc uz mūsu kolektīvu. un tā tas turpinājās. Nodejojusies biju ne pa jokam! Slapja mugura, galva un tā, trakāk nekā pēc trenniņa, bet bija lieliski. Un vēl tad, kad vienīgo, mētā augšā lejā, tad uz viena sāna, uz otra, likās 'vai, cik forši'. Dejas super, tā griezusies nebiju ilgi, lai neteiktu nekad. Patīk jau dejot.  Atkal jau brāļa draugi uzpeld un likās smieklīgi tas kopumā.

Atpkakaļceļā dziesmas, arī tad mani slavēja, diezgan izdevusies tā nakts. Lai nu kā, visi pa mājām, bet mēs 3 palikām #purvakojas. Es, Sigita, Mārcis. Tā nu šie- ejam uz klubu. hmm mārcis nezin, ka man nav 18. Bet mājās neļāva palikt vienai. Nu neko, gājām tā pat visi. Chillin- pajautāja dokumentus, Klondaikā tā pat, olimpikā gan iekšā tikām. Nu interesanti. Jo man dokumentu nav, bet mārcim līdz viņu vienkārši nebija. Ou vel, sigita chillinā paņēma 3 alus un braucām uz kojām.

Mums bija traki laba nakts. Taā ir jānobeidz gads!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru