otrdiena, 2011. gada 9. augusts

Apsēstību neuztveramā vērtība

http://www.youtube.com/watch?v=He3qmXo0oww  < šīs dienas dziesma, būs šāda.

Pašlaik radiōvalmiera ar mani un ar vecu hitu: Hero. Sen nedzirdēta,. bet tas jau nekas, izklausās labāk nekā pirms pāris mēnešiem!

Bet nu tātad: kā jau iepriekš teicu, ka biju Limbažos, tur bija mači. Un jā- pirmo reizi- 1mās! Aplausi mums! Bija nenormāli liels vējš, tapēc tā bija tīrākā laimes spēle, bet tas jau nekas! Lieliski!

Bet kā vispār man iet? Dīvaini! Es pat nezinu, dažreiz viss šķiet neizsakāmi lieliski, bet tad kaut kas nojiet greizi, un ātrāk gribas pazust.

Iesnas arī mani ir piemeklējušas vasarā, tas liekas aplami, un daļēji sabojā manu dienu. Toties nav jau tā, ka viss ir galīgi garām. Mazā māsa mani pavisam iepriecināja, un nogurdināja, jo bija jāspēlējas ar šo, daudz jārunā un tā., Bet tomēr tik patīkami, ka tāds mazs jaukumiņš iedod buču un tā, Ahh. Vot tā ir īsta mīlestība pret bērniem.

Šodien arī jādodas uz ballīti, bet man negribas. Un jābrauc uz rīgu. Jāsapērk viss skolai, drēbes un klades. Jo kā nekā sāksim to jauno gadu citur!

Lai gan esmu slima, vismaz tas ir iemesls lai piebremzētu un sakārtotu istabu. Tā nu manas istabas siena ir ieguvusi jaunu elpu, un tikusi aplīmēta ar interesantām bildēm- nu modernām un tā. Uz galda stāv mana un omes bilde rāmī, un vēl mana un mazās māsas bilde. Tik jauki!

Un visādi citādi arī iet interesanti. Atkal pierādījās tas,ka man ātri apnīk cilvēki. Tad sanāca nedēļu nekontaktēties un tad es izdomāju, ka tomēr nē, nav apnicis galīgi! Uhh!
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pavisam drīz jau vārdasvētki! :)  Vēl 9 dienas. Un vēl drīzāk bīča fināli- noderēs man veiksme- ļotiļotiļoti! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru