pirmdiena, 2011. gada 15. augusts

Spēles garša


Pašas labākās lietas pasaulē nav redzamas vai sataustāmas, tās ir jāsajūt ar sirdi.

Tā nu ir sanācis, ka šodien bija pēdējais trenniņš bīčā šosezon. Īstenībā ļoti pozitīvi tas šķita, tomēr ne gluži patīkami. Jo es pagaidām nespēju aptvert domu, ka beigsies šie trenniņi un skola arī tūlīt jau būs. Bet tomēr- rīt ir jāizdara kas lielāks. Jānobeidz šī sezona- un tā pamatīgi. Fināli. Jūrmala- Dubultu pludmale.
Un volejbols ir kļuvis nevis par pienākumu, bet par sirdslietu. Ideāli. Emocijas. Stūlbi cilvēki. Bet tas, kas vieno mani ar apkārtējo pasauli.
Kopā ar Anniju pieveiksim šo lielo vasaras spēli. Ir baigais prieks, ka viņa man tāda ir, tiešām. Jo kurš cits mani būtu pacietis jau 4 gadu?! Lieliski! Tā kā šogad izliksim visu- visu, ko varam!

Bet nu šodien biju arī kārtīgi pasmieties. Bet nu to turpināju darīt arī mājās, par vienu bildi. Jēebal. Slaucēju life. Nav jau tā, ka kādai patīk tēlot&pozēt n'stuff :d Gūud bles! :D

Turam visi īkšķus par mani, lai viss rīt sanāktu, tas ir galvenais! :)


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru