piektdiena, 2011. gada 12. augusts

Vasara iekāpusi rudenī

Tici vai nē, bet vasara ir par brīvu
Tāpēc, ja tu baudi to, tad uz pilnu klapi

Kā sīkie- no ūdens izlien, kad zobi jau klab

Lūpas jau zilas, pārklājies ar zoss ādu

Vot to es saprotu, mazie plosās!
[musiqq- klimata kontrole]


Šodien ieteikmēsim laiku, lai viss mainās- tikai uz labo pusi. Ārā gan laiks nav mainījies jau otro dienu tas man liek atcerēties pagājušo Rudeni- slapju un vēsu. Šodiena tā man lika justies, kad ar lielu lietussargu, kuru es nosaucu par verneru, gāju pa salijušajām ielām.Sākumā tas likās pat patīkami. Tad bankā saņēmu jaunu kredītkarti, un atkal gāju pa šo slapjumu. No patīkamā tas ārvērtās ne tik patīkamā, jo sāka līt arvien spēcīgāk, bet gaals man tomēr bij jāmēro kājām.  Tā nu beigu beogās novilku kedas un gāju plikām kājām- tas bija lieliski, sākumā kājas nedaudz stindzināja ūdens, tomēr bija lieliski, atkal sajusties mazai- nu vismaz mazākai.!  Cik nenozīmīgas dienas, var padarīt dzīvi labāku.!

Un kājas jau atsilušas, būs jāiet laukā ar suni, kurš neizsakāmi skaļi smilkst. Kā arī runāt pa telefonu un daudz smieties. Tas vot ir vareni. Arī draugi ar kuriem čato a skypu un skaties filmu kopā ir lieliski. Kad vēl pasaka, ka dāvinās lāci uz v/d cik jauki. Ahh, tomēr ir vērts piedzīvot neaizmirstamas vasaras.!

Atliek tikai izdomāt ko es īsti vēlos- visās nozīmēs. Tad dzīvot ūs vēl vienkāršāk. Bet toties, kam man vienkāršību, ja esmu sarežģīta ?! :)))

Bučcas!- liene!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru