ceturtdiena, 2011. gada 11. augusts




Brīvs, tas nav statuss! Tas ir vārds, kas raksturo tevi kā personu, kura ir pietiekami stipra, lai dzīvotu neatkarīgi no citiem!

Ai, kārtējā 4diena iesākusies ar mākoņainu laiku un lietus pilieniem sejā. Cik tas viss šķiet bezjēdzīgi. Bet tieši nākoš 4dien būs manam vārdam svētki.
Vakar Rīgā visi cilvēki kā negudri plosās pēc skolas lietām, veikalos lupatas rauj viens otram no rokām, kā izsalkuši zvēri. Bet paši tikai sūdzamies ,ka nav naudas un tā. Toties cilvēki vismaz laipnāki palikuši, sasveicinās, un paska- jauku dienu! Tas priecē, bet varbūt tas ir kārtējais mārketinga triks?!

Skola jau tūlīt sāksies, bet es neko neesmu sagatavojusi tai. Cik vareni, ne! Nu labi, šodien pārvarēšu savu slinkumu un tūlīt uztaisīšu sarakstu kādas lietas man jāmet iepirkumu grozā. Par pārējo domāšu augusta pēdējā nedēļā, tā lūk!
Lai gan pāris klades ar vintage attēliem stāv uz mana galda. Šogad kaut kā a4 klades iepatikušās, kūl. Tikai angļu valodas grāmatas, kas man bija jāpērk ir iztukšotas no plauktiem un tas mani apbēdina.

Kārtējais mikslis šeit ir iebliezts, tagad aiziešu uztaisīt kaut ko garšīgu. !

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru