pirmdiena, 2011. gada 31. oktobris

what's up dudies :D


Reizēm ir jāsajūk prātā, lai iegūtu 

veselo saprātu!


Sveiki! Tā lūk ir iesākusies jauna nedēļa bla bla bla bla bla. Bet nu tā jau neko, vienīgi sasodīti grūti bija beidzot doties atpakaļ uz kojām. Jo visas mantas čupām stāvēja mājās, jo neskaitāmie darbi jau bija jāsastrādā. Protams, pusi mantu es esmu aizmirsusi mājās, precīzāk drēbju skapī, bet tas šoreiz mani galīgi neuztrauc. 
Laimīgi atkūlos līdz Valmieras kojām, pašai prieks par to. Sagaidīja draugi, un atkal varējām ķiķināt līdz pusmaktij. Šeit dzīvojot es vismaz varu uzlādēties ar pozitīvām emocijām- ļoti, ļoti, ļoti.

Bet jā, balle tak bija 6dien. Bija ;sausmonīgi labi, tik tiešām, viena no foršākajām ballēm, ja godīgi. Ar Sinču superīgi izkustinājām kaulus, ir bildītes arī, un tā jā! :) 

Šodien piezvanīja trennerīte un jautāja, kā man iet, un tādā garā, tas bija feini. Un 6-7dien sači. Me būs galīgi piekususi, bet nu lai iet, dažreiz jau vajag pasportot. Mācības izdarīšu pa nedēļu, tā lai varu atpūsties- spēlēs!

Šodien visu dienu jūtos ritīgi labi. Tas tapēc ka jociņi par ''monster'' un tā. Bet  ir cita lieta. Me ir ritīgi priecīga. Sinchey jau ar man visu ko bīda smadzenēs, tā ka prieks. Tiešām! :) 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru