otrdiena, 2011. gada 18. oktobris

Daļa ideāla!


Personība  stipra tad, ja tā spēj noturēt pati sevi.

Hei hei hei! Priekš manis tas ir sen, kad neesmu te neko ierakstījusi, lai gan dators man pieejams nu jau katru mīļu brīdi. Tomēr laikam tā ir aizņemtība, kas neļauj man ieskricelēt kaut ko, kas atainotu manu pašreizējo dzīvi.
Bet re, kā! Viens brīvāks rīts, lai kaut ko ierakstītu. Skolas laiks jau ir otrā mēneša pusē. Neaptverami. Man šis laiks pagājis nu dien ātri, bet tas,protams, priecē. Darba ir ļoti daudz, pat tagad, kad pēc 2 dienām ir skate. *Skate- tur kur jāatrāda visi darbi- mājasdarbi un tādi štrunti, vērtē pietiekami daudz skolotāju, un no tā atkarīgs tavs skolasdzīves liktenis.  Un tagad tā padomājot darba kaudzīte man ir pietiekami liela- nekas, es visu šodien paveikšu- man tas vienkārši ir jāizdara! 
Jā, man patīk tagad iet uz skolu, neskatoties uz faktu, ka tas tiešām ir grūti, vismaz man. Tas laikam ir tieši tas, ko es vēlos sasniegt, ne tikai sēdēt neizsakāmi daudz matemātikas stundās, klausīties ekonomistu padomos un klausīties psiholoģiskos domu gājienus. 
Kojās arī viss iet uz urrā! Patīkama kompānija man pagadījusies, nekad nav garlaicīgi, un tas liek turpināt iesākto darbu. 
Vienīgi dažreiz šķiet, ka ''vecie'' draugi nu jau mani piemirsuši. Nu vismaz tie, kurus uzskatīju par labiem draugiem, laikam kļūdījos. Bet klasesbiedri nu jau ex klasesbiedri, gan man uzraksta kā iet, un ka es viņiem , tik superīgi vienkārši! Jā, vairāk pozitīvu domu, un tad viss izdosies!


Tas arī šorīt viss no manas puses! :)

Lienkaa

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru