sestdiena, 2011. gada 22. oktobris

He's sexy and he know it.

Laime ir tad kad Tev nav jāmelo ka Tev ir labi.



čau! Man tiešām liels prieks šeit atkal kaut ko nedaudz ierakstīt- iz manas dzīves.

Tā nu ar ko lai sāk. Man tiešām ir gājis raibi, lai gan vairāk labi. Pirmā skate skolā ir pārdzīvota, lai gan tas viss gāja ļoti, ļoti grūti. Tādā ziņā, ka divas negulētas naktis pēc kārtais, lai tikai laikā nodotu visu. Tad jā, lepojos ļoti ar sevi, jo viss tikai pabeigts, lai gan tiešām tas nāca grūti, jo nākošās dienas, kas pienāca pēc negulētajām naktīm bija tik trakas, tādā ziņā, ka jutos tiešām slikti. Ieēst nevarēju, un jutos kā zombijs, bet es pabeidzu! Esmu lepna, ļoti!

Bet šodien gan, beidzot varu atvilkt elpu, un doties ar saviem mīļukiem dzīvē. Nu visas manējās no 382 dosies ballēt, un protams, Sinča. Jā, mana šoferīte šodien, būs viņa, jauks nedēļas noslēgums, cerams viss izdosies- tik tiešām! :) 

Un tā ka jā, me ir ļoti piekusis, bet satraukti priecīga, ai neaprakstāmi. Bet pierādās, ka man kurss tik tiešām ir tik lielisks, viens otru a,tbalstījām, kad bija jāstrādā garās naktis, un kopā izklaidējāmies. Lieliski. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru