piektdiena, 2012. gada 6. janvāris

Hokey's! 05.01.12.

Dinamo- pret Krieviju!
Like a boss. Kā man gāja, un viss pārējais?


Tātad, ar Sigitu izdomājām, ka jābrauc ar SCV uz hoķi, ja jau ir tāds piedāvājums- domāts darīts! Tā nu pieteicāmies, sarunājām vēl cilvēkus sev līdzi un tā- forši. Līdz rīgai ceļš bija vienkārši ritīgi īss, un ātri pagājā, jo ar Sidžu kko jokus dzinām, tad aizbraucām līdz ''Lidō'' slidot. īstenībā jā- tur bija ritīgi, ritīgi feini. Forši izslidojāmies, tikai pierādījās tas, ka es visu gandrīz esmu aizmirsusi, nu labi, slidot jau māku un tas ir galvenais. Tur uztaisījām mīļbildes ar sigitu. :)
Pēc tam jau hoķis. Esam arēnā, liek rādīt apliecības, ka ta mums- mēs jau chill. Bet citiem, kam vairāk kā skolas gadi jau cauri, bij kā bija, es sabijos, bet nē, viss tika nokārtots! :D Lieliski! Tad nu ''ballīte'' var sākties. :D
Kamēr sameklējām savu vietu, pagāja jau savs laiks, bet tas tā, jo laimīgi nokļuvuši savā zonā, varējām sākt bļaustīties. Tikai pārējie gan likās tādi stīvi atbalstītāji, par Krievi, kas bija krietni mazāk par mums sacēla lielāku troksni?! :D Bet vismaz savu balsi es nežēloju noteikti! Bet tās emocijas, kad iegūst vārtus, bija neaprakstāmas, tas tiešām bija awsomīgi, ja godīgi. Un un un mani parādīja pa tv arī, ritīgi feini! :D (sun) Nu precīzāk visu mūsu baru :D
Atpakaļceļā forši parunājos ar visādiem cilvēkiem, sapratu cik daudzi ir muļķīgi un kaitinoši, cik citi ,turpretī, superīgi.
Tās bija neaprakstāmi labas emocijas kopumā, daudz smieklu un balss man šodien kā kkādam grinčam ;^. Bet šis tiešām bija labs brīvlaika noslēgums.

Tagad jāsāk mācīties angļu valoda, jo 1dien tač skola. Un vēl burtu mācībā kaut kas jāpadarās! Ahh atkal viss no gala!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru