pirmdiena, 2012. gada 23. janvāris

Tā pat vien.

Tā kā nav iespējams mainīt pasauli, tad sāku mainīt sevi. Ne gluži tā nopietni, bet vairāk piedomāt pie notiekošā. Tā nu jau pirms kāda laika nonācu pie secinājuma, ka kaut kas ir jāmaina. Sāku ar matukrāsu- jā, šodien atkal pa ilgiem laikiem kļuvu par bruneti- vismaz uz kādu laiku. Nezinu vai labāk, bet vismaz savādāk.

Un vispār, es esmu kļuvusi brīvāka savās domās, un jā, viss ir forši. Manu domu lidojumu mainīja zvans, precīzāk saruna, kas lika man atcerēties par vasaru un tur piedzīvoto. Tas bija lieliski, atkal bija sastopami neuzspīlēti smiekli no manas puses, un daudz atklāsmes kā saka. Superīgs vakara pavadīšanas veids. Laikam pietrūka man šīs sarunas kādu laiku.

Arī skolā šodien gāja diezgan feini. Ar Moniju un Lauru pasmējāmies- daudz pasmējāmies, un tad,protams, uzlaboja garastāvokli. Ai, man ir lieliski kursabiedri, kas spēj mani sasmīdināt vienmēr. Interesanti pavadīta diena viennozīmīgi! :)

Jā, tā nu es varu teikt, ka me atkal ir priecīga!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru