svētdiena, 2012. gada 1. janvāris

:^^

Bučas 2012 gādā!
Bet nu jā. Kā es sagaidīju šito gadu? Hmm, - nekā prātīga tur nebija. Ar brāli un mūsu draugu aizgājām līdz salūtam, tas bija feini, tiešām, salūtu sagaidīt ar mīļiem cilvēkiem bija kūul. Pēc salūta ar brāli gājām mājās, pa ceļam atliek tikai bučot,apskaut visus un vēlēt laimīgu. Bet gandrīz puse no tiem vēlējumiem bija principa pēc- nu labi, tik traki varbūt nebija, bet tuvu tam.
Pēc tam gājām uz balli, kas manā gadījumā bija galīgi garām. Un tomēr, es priecājos, ka es tur biju, jo satiku sen neredzētus/nedzirdētus klasesbiedrus, kas tiešām bija forši, un tiem ga no sirds vēlēt laimīgu arī bija feini. Tā nu nakts otru daļu pavadīju tieši ar viņiem- nice :)
Unn visa beigās, man nav īpaši labs garastāvoklis tomēr, man ir forši draugi, kas mani pavadīja mājās. :)

''Es ceru, ka šis viss nepiederēs pie teiciena: kā gadu iesāksi tā pavadīsi, jo tad tas tiešām manā gadījumā būs pasaules gala gads. :D Lai gan pagājušā gadā, kopā ar suni sēdēju istabā un mierināju šo, jo viņam bail no salūta, bet gads bija varen izdevies.'' 
Lai ir kā ir, Jauns gads, jaunas iespējas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru