ceturtdiena, 2012. gada 15. marts

Pavasaris galvā.

Daudzu sirdīs kvēloja patiešām neuzveicamas alkas izrauties no ikdienas dzīves dūksnāja, apgūt to gaumi un paražas, kuras, kā tolaik uzskatīja, piemīt mākslas priesteriem, piesavināties viņu izsmalcinātās, vienaldzīgi ne vērīgās manieres, dzīvot studijās, baudīt zināmu brīvību, kura vienkāršo mirstīgo morālei un temperamentam liegta. /Teodors Dreizers "Ģēnijs"/

Un tas tikai tāpēc, ka mīlu sauli un siltumu, un smaidīgus cilvēkus. 

Jā, man ļoti patīk siltums, ka nav jātuntulējas nebeidzamajās apģērba kārtās, un vari justies brīvāk. Atliek tikai uzvilkt jaku un ielikt austiņas, un tad varu doties kur vien acis rāda. Patīkama sajūta- patiešām. Arī, nu jau diezgan ierastie Valmieras pastaigu laiki, tā ap 19.00, kad dodos satikt kādu. Laiks nu jau kļūst pavisam baudāms, nav vēja, viss ir mierīgi, pat šad tad dzirdams kāds putns, bet cilvēki, tie gan aizvien ir steidzīgi. Bet pati jau arī tāda- steidzīga. 
Dažreiz atliek tikai attapties, kad viss notiek par strauju, tomēr, kā man patīk baudīt. Aii, galīgi tas pavasaris iekāpis manā galvā un gribas tikai laiskoties. 

Tapēc iesākšu pavasari ar to, ka pārkārtošu istabu, lai tā savādāk, savādāk dzīve mājās man kļūst vienmuļa, lai gan šeit esmu tikai 2 reizes nedēļā. Mājās vakara pastaigas sanāk tikai ar Džeriju- nešpetnāko suni, kāds vien var būt. Varbūt, pa kādai ballītei šajā nedēļas nogalē, hmm?! Bet rīt uz koncertu- gribu redzēt, kā brālis dzied, ou jā. Pavisam šika sataisīšos, jo šad tad jau var atļauties. 

Un jā, šos vakarus pavadīšu neko nedarot un atpūšoties no visiem, jo lai gan ir pavasaris, dažreiz šķiet, ka viss ir kaut kā savādāk un nedaudz nomācošāk. Kaut kas iet uz galu, cits kaut kā sākums. Ai, es nezinu, dažreiz es vienkārši dusmojos uz sevi, ka nesaprotu ne to ko domāju pati, ne to, ko domā citi. Ai, ai, ai.. Bet Liene cer, ka nekas netuvojas beigām, jo tas ir tikai sākums. Un nu ko, drīz jau laimīgs un visādu citādu piedzīvojumu bagāts mēnesis būs pagājis, par ko es tiešām esmu priecīga! :) 

Esmu gatava pārmaiņām, tagad tikai uz priekšu! :)*^




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru