piektdiena, 2012. gada 6. jūlijs

Nu kā jau es te ntās reizes esmu malusi es nedaudz, nu labi diezgan esmu mainījusi savus uzskatus un pati sevi. Tad nu šim visam mēģināšu, jā, pagaidām tikai mēģināšu pielikt klāt vēl vienu lietu. Tātad neēdīšu gaļu. Daudzi jau protams jautā, vai es neesmu kaut kur saspiedusi galvu vai tamlīdzīgi, bet itkā neko tamlīdzīgu es neatceros, ja godīgi. Principā šī ideja jau mani moka kādus gadus stabili. To nezināja daudzi, bet katrā ziņā bez motivācijas neiztikt. Kapēc es tā gribu? Ne jau tapēc, lai palīdzētu dzīvniekiem, nē, jo tas nav reāli, es viena pati nevaru mainīt pasauli, jo cilvēks ir dzimis gaļēdājs, un kāpēc gan noliegt savu patieso būtību. Es vienkārši gribu palīdzēt sev, būs grūti, dārzeņīgi, sojīgi un tādā garā, bet nu mēģinās, kā nu sanāks.

Tapēc, lūdzu, neaicinat mani ciemos uz sašļikiem, hesīšiem un tā tālāk. Tagad tas neietilpst manās prioritātēs.

----------------------------------------------------------
Kāda iespēja, ka es novilktu, kaut nedēļu?- mmmmm :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru