sestdiena, 2012. gada 25. augusts

Nomocīta Liene.

Ar noguruma pilnu skatienu mēģinu izveidot sakarīgus teikumus. Pa galvu šaudās domas par to, ka pēc nedēļas jau skola, bet tas jau nav slikti, lai gan pat negribas domāt, cik negulētas naktis būs tad. Bet problēma ar dzīvošanu, tikai nedēļa, bet nezinu pat kur lai dzīvo. Ak, šīs mākslinieku problēmas.

Šodien varētu iet pabaudīt feinu mūziku te pat estrādes ballē, bet nav vēlmes, rīt autokross- mana mīļākā padarīšana, bet arī negribās. Man neko negribās, tikai sēdēt, nē labāk gulēt un klausīties mūziku. Jo pēdējo vasaras ballīti iegriezīšu atkal valmieras ritmos. 1.septembrī.  Maisās pa galvu lietas, ka jāgatavo jau līdzņemšanai uz skolu, deaaaim!

Es nejūtos kā savā ādā. Es jūtos vasaras piebeigta. Man vajag mākslu. Tikai mākslu, ne datorus, kuri ir mana specialitāte. Es un otas. Paldies. !

Lūdzu, dārgā pašvaldība, iemet mūs 7 cilvēkus ''naktsmītnēs'' lai vismaz dzīvošanas lieta būtu nokārtota. ♥

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru