sestdiena, 2011. gada 3. decembris

hehe un hi hi

Jo mums tā patīk!

Hei, hei, kārtējā skolas nedēļa ir noslēgusies, kas mani tiešām priecē.  Bet varen lieliem soļiem tuvojas skate, kura atkal,manuprāt, būs traka. Uhhtī. Man vēl tik daudz kas ir jāpaspēj. Opā!

Bet kā gāja 5dien? Lieliski. Ar Aneti skolā smējāmies, daudz smējāmies. Mums literatūrā bija jātaisa kkāda luga, kurā jau smējāmies. Tad aizgājām līdz hesim, kurā vēl arvien smējāmies. Tad uz 5vidžu aizgājām. Matemātika- vispār neko nedarijām, tikai smējāmies par to kā citi cilvēki izrunā e. Nu tādos vārdos kā- Enkurs. Nu kur tā savādāk jāizrunā. Tad sākām domāt stāstu ar tiem interesantajiem E. Es esmu enkurs. Iekāpu mēslā.. Tā līdz asarām pagāja mūsu matemātika. Protams, informātika jau nebija savādāka, bet tas jau nemaina faktu. Man ļooti patika!

Bet nu tad jau aizbraucu mājās un man zvanīja un zvanīja, ka jāiet ārā, bet nē, es negribēju jo ārā bija vareni slapjš!!

 :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru