pirmdiena, 2011. gada 12. decembris

There is no point.

Heijā, heijā! Lieliska pirmdiena! Nūu, iespējams, ir laba, lai neteiktu vairāk.
Sākšu ar šodienu.:
Gāja labi, jo angļu valodā bija ieskaite kuru es noliku, tiešām lieliski, vairs nebūs jāuztraucās par to, arī datorgrafikā pabeidzu savu logo- firmas zīmi, jeb kā to pareizi nodefinēsim, karoč mana zīme, kuru pēc tam printēs uz līmplēvēm, tad tur graizīs un jā, būs čotka! Tad nācu uz kojām. Jau kādu stundu esmu viena šeit, jo pārējām, manējām vēl stundas, bet tas jau nekas, drīz jāsāk ķerties pie darbiem, jo tie krājās un krājās, un krājās, un laiks tik sarūk... Bet tas jau nemaina faktu, ka nākošnedēļ ir skate- ouu šīit! :D

Par nedēļas nogali!

Tā bija, ka liela vēlme aizkulties līdz ballei un tur paballēt noteikti bija, un ja ir vēlme, ir jāmēģina atrast risinājums, kā uz turieni tikt! Atradu. tētiņš aizveda un atstāja mani ballē. satiku Sidžu un Alisi un laidām ballē iekšā. Pa ceļam līdz zālei satiku vēl pāris foršus cilvēkus. Aizgājām pie galdiņa, sapazinos ar cilvēkiem, kaut ko pasmējāmies un gāju dejot. Daudz dejot, un daudz, un vēl daudz. Dažreiz tas pat šķita nāvīgi, ja sanāk dejot ar cilvēku, kam tas īpaši nepadodas. Nu labi, es jau pati neesmu nekāda dejotāja, bet tomēr, eolikas popūrijs, ar tādu cilvēku bija diezgan šīzzo, bet nu izdarīju. :) Tad jau gan atlikušais vakars ar citiem dejotājiem. Daudz deju, daudz smieklu un pozitīvu emociju.
Nedaudz paķiķināju par citiem cilvēkiem, par kuriem zinu pagātnes nedarbus, un tagad tas tiešām šķita visnotaļ uzjautrinoši. Neteikšu, ka arī uz mani neskatījās, bet tam jau iemesls bija tāds, ka dejoju ar tās čikitas ļoti pazīstamu cilvēku. .. Bet kāda gan tur šķirba. Tā man gāja, brālis bišķi pa ātru atbrauca pakaļ, šis tas pietrūka, bet nekas...

Un un un tagad atkal jāķeras klāt darbiem, kas mani moka, vēl šito nedēļu. Uhtīi. Bet kā teica, kāds cilvēks draugiem.lv dienasgrāmatā: Ieteikums tiem, kas mācās mākslas vidusskolās un grib normāli beigt šo pusgadu: "Nedomājiet par visādām blakus hu*ņām (kā, piemēram, mīlestību), jo tā ir tāda draza, no kā labāk turēties pa gabalu."


Jādomā par cīnīšanos līdz galam, vēl nepadošos, vēl ne! Uzmanību veltu tikai darbiem. Gandrīz tikai darbiem.!:D 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru