piektdiena, 2011. gada 23. decembris

Kristmas taim



Like how it feels!

Mīlu sniegu, daudz sniega. Nu labi, bišķiņ sniega, šajos ziemīšos noteikti man vajag, bet nezinu pat kādēļ bet esmu ļoti, ļoti laimīga, un ir man arī tā sajūta, nedaudz, bet ir!

Skola +/- veiksmīgi piebeigta, tas priecē viennozīmīgi. Bet kā mēs iesākām savu brīvlaiku? Ar sidžu un ritu maucām ballēties uz Viesturu vidusskolu. Bija superīgi, ritīgi iztrakojos un izdancojos, vienkārši ritīgi awsomīgi bija, pēc balles biju ritīgi piekusi, kā vajag. Tad palīdzēju grupai sanest mantas uz mašīnu un tādā garā, tad nu mani vizināja mājās, pasmējāmies un bijām jau smiltenē, gāju gulēt.
Šodienu gan iesāku ar friziera apmeklējumu, kur mani apgrieza, tā, kā tas bija vasaras sākumā, atkal nepierasta sajūta, bet feini jau, feini. Tad gāju ārā ar aneti, ļot, ļoti sen nebiju viņu satikusi, un ziniet, pietrūka jau laikam. Daudz daudz izstaigājāmies, izrunājāmies sen nerunātas lietas, atcerējāmies vasaru, eehh lieliski. Gājām iedzer tēju, un tad piezvanīja, arī sen neredzēti draugi. Bijušie klasesbiedri 2 aicināja ballēties, bet nu tā kā es jau ar Neti biju ārā, nekas neatlika, kā maukt šim pie mums. Tad nu mēs dzērām tēju, šie spēlēja bilijardu, un daudz smējāmies, sāku atcerēties vecos laikus, kad vēl gājām kopā, visi tie negantie jociņi. :))
Bet tad bija laiks atvadīties. Aizgāju pie mammy uzsitu bazaru un gāju mārtiņam atdot zsv paciņu, ko šis pie manis atstāja, tad satiku ''savu draugu'' kā mammy mēdz šo dēvēt. palūdzu, lai aizved mājās, šis arī aizveda, lieliski! Nu ko esmu mājās, garīgais lielisks.
Drīz ar brāli rotāsim to kristmasu trīi. :) Me ir sajūsmā..!

Priecīgus un mīļus!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru