sestdiena, 2011. gada 17. decembris

How cool is that!?

Students pat pēdējo brīdi atliek uz pēdējo brīdi!

Hei yoo! 
Tātad aizvakar galīgi nebija vēlmes kaut ko darīt, un truli sēdēt interneta vidē arī nebija jēgas, tā nu sāku skatīties filmu. Sāku ar kaut kādu senu Hannas Montanas filmu. Īstenībā nebija tā, ka nepatika, varēja diez gan daudz vērtības saskatīt, un tas man ir galvenais. Bet,protams, man jau nepietika ar vienu filmu šajā vakarā, tā sāku skatīties ''Mean girls2'', vot tā filma gan man patika. Ritīgi aizraujoša. Beigu beigās sāku skatīties arī ''last song'' bet tai tiku tikai līdz 30 minūtei. Bet noteikti turpināšu skatīties. :)

Tā nu vakar pēc skolas sagaidīju brāli līdz man atbrauc pakaļ. Tas bija sasodīti feini. Staigājām pa valletu, meklējām šim drēbes priekš balles, atradām arī. Pēc tam pēc viņa vēlmes gājām ēst, teicu, lai ejam uz bastionu. Šis uzsauca man, hihi kjūt! Tā nu sēdējām un ēdām, ritīgi šiki un tā, es nezinu likās, ka mēs baigi pieauguši esam, un tik runājām, kā nu mums gājis un tā. Likās, ka mēs nedēļām neesam tikušies. Parunājām par ziemīšu dāvanām vecākiem, paši sev un tādā garā. 
Pa ceļam uz manām kojām atkal atcerējāmies vecos laikus, kad uzgriezām kādu smieklīgu dziesmu uz skaļāko, un smējāmies. Ahh. Un tomēr, atpakaļceļā atkal ālējāmies, bija ļoti forši atkal!

Unun un jātnieki uzarēja o!skatuvē. Nu mēs ar Sidžu esam laimīgas! Yīihā!

Šodien gan ir tas pēdējais brīdis, kad pabeigt visus darbus, lai arī cik muļķīgi tas neizklausītos- skarbākā nedēļa varēs sākties! Man bail ja godīgi!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru