piektdiena, 2012. gada 17. februāris

One last dance

''Young, wild and free''

Vakardiena un šodien- kaut kāds trakums. Nē, nu patiesībā bija daudz kas labs, bet arī daudz kas ne tik labs, bet pa to, tik tā.
Kursa ballīte un mani kursabiedri bija ar mani. Dejojām, dziedājām, gājām gulēt un visas pārējās nešpetnības, un protams man fotoaparāts visiem bija tieši pa prātam. Tapa daudz smieklīgu bilžu, tika iemūžināti neiedomājamākie skati un,protams, atkal mūsu kursā, kā hamelionu rotaļās, bet nu jā. Tas vienīgais, kas mani sagruzīja šajā vakarā. 
Rīts man jau bija labs, citiem slikts, bet skolā tā neko. Pēc tam ciemiņos pie kursabiedra.Tur gan gāja sasodīti feini. Noskatījāmies ''Puss in boots'' un ''kumāru..'', un tā pienāca mans laiks doties uz autoostu, lai dotos mājās. 
Tagad esmu mājās, kas tiešām ir lieliski, bet man ir daudz darba- uhtīi. :D 

Nu ko, secinājums ir tāds, ka daudz kas notiek negaidīti, bet varbūt tomēr plānoti. Nākas daudz ko zaudēt, lai kaut ko iegūtu, bet vabūt tā ir laimes fomula?

p.s. Ar pārējiem kusabiediem bildes būs- jā, jā!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru