otrdiena, 2012. gada 28. februāris

Par niekiem.

Nav robežu tam, ko tu šai dzīvē vari sasniegt; vienīgās robežas eksistē tavā apziņā.


Vienkārši say whaat.  Jēe, jēe. Kārtējais atskaites laiks. Patīkamas un nepatīkamas dienas ir ar mani, bet lai nu kā, vairāk jau,protams, ir to patīkamo. Brīvības garša man jau nepietrūkst labu laiku, un jā, viss ir sasodīti lieliski.
Skolā iet visumā labi. Edzīts spridzina jokus. Angļu valodas skolotāja:'' Kā angliski ir stopēt?'' Edzīts: ''briesmīgi''. Bija vēl joki par nūdelēm un kas tik vēl ne, bet šis bija atmiņā paliekošākais. Nu tā, katru dienu skolā notiek kas pārsteidzošs, vai vienkārši savāds.
Un jā, me ir laimīga, priecīga un karoč feini viss ir. Liene dabūjusi to ko grib un tapēc ir priecīga. Vismaz kaut kas neierasts. 

Ai, ar Agatīi arī iet labi, kko ievandam katru dienu, mīļdraugs viņa man. Annija arī gaida mani mājās katru nedēļu, tas mans vislielākais mīļdraugs- patīkami. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru