piektdiena, 2012. gada 3. februāris

pirmais iespaids ir maldinošs..

Pirmais iespaids tik tiešām ir ļoti maldinošs, un tas pierādījās šajā gadījumā, kad satiku viņu- jauno kursabiedru.
Viss liecināja par to, ka viņš ir traks, mežonīgs un vienkārši nelabojams dzīvotājs, visi stāstīja, ka ar viņu nevajag runāt, skatīties un vispār neko nevajag ar viņu pasākt. Kur nu vēl iedraudzēties. Pie tā arī paliku, jo neviens nebija spējīgs pateikt,  kaut ko savādāku- labāku!

Šodien skatos- jauns uzaicinājums dr.lv viņš. Apstiprinu. Atnāk vēstule- izlasu- jautājums par skolu. Protams, atbildu, bet es spēju viņu sasmīdināt un aizgāja tālāks bazars. Rakstījāmies, rakstījāmies, kļuva interesanti, sāka stāstīt savu dzīvessstāstu, jeb daļu no tā, un es sapratu, ka tik tiešām viņš ir tāds, par kādu pārējie ir stāstījuši- nebeidzams sūdu vārītājs, trakulis un jāa. Bet es turpināju klausīties. Tomēr, sarakste rosījās un nemaz nebija tā, ka bija tik ļoti traki, bija savādāk. Tiešām interesanti bija klausīties to visu ko stāstīja, un viņš vairs nav tāds kā bija pirms gada. Viņš maina savu attieksmi pret dzīvi, pret darbiem, viņš nekaujas un nelieto visādus sūu**, sapratis, ka dzīve mainās, un arī viņam ir jāmainās.
Tā mēs tiešām lieliski runājām un beigās jau sākām jokot un jā, viņš jautāja, kāds iespaids man bija par viņu, es pateicu. par mani viņam arī bija interesants: ka es esot sēne. Bet tagad tas viss galīgi ir manījjies, esmu jocīgi traka- labā nozīmē, es spēju viņam pacelt garastāvokli. un tā bija tikai pirmā diena, kad runājam. Sākām iedraudzēties un beigās nonācām pie tā, ka viņš mani sauks par māsu, un es viņu par brāli. Un viņš par mani rūpēsies kā par māsu- celsies un kritīs par viņu- neviens man nepiesiesies savādāk atrausies. es tik tiešām biju pārsteigta par to, kā cilvēki tik ātri spēj sadraudzēties, bet es ļoti priecājos par to!
Viņš man daudz ko šajās stundās kad sarakstijāmies iemācīja, piemēram, to, ka nevienam nevar uzticēties, uz nevienu nevar paļauties, arī to kā cilvēkus pieveikt morāli .
Ir lieliski apzināties, ka tagad ir tāds cilvēks kurš ir gatavs aizstāvēt. Un man prieks, ka vienai draudzenei ar viņu ir paveicies- malači!
Tikai tagad jautājums man pašai sev- vai uzticēties viņam, vai tomēr tā bija tukšu salmu kulšana. Hmm.
Bet kursabiedrs- labs!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru