svētdiena, 2010. gada 17. oktobris

Another mountain



Kurš pirmais ir pieveicis kalna virsotni, vēl nav apzinājies kalna augstumu.
Tikai melnbalts ekrāns padara mūsu dzīvi krāsaināku.

Aiz brūniem, nobružātiem sētas vārtiņiem atradās pagalms- tur soliņš, liels akmens un tukšums. Aiz tukšuma atradās laika sagrauztais šķūnīts un tur tikai laika robi- dziļi un nesasniedzami. Skurstenis, kura dvaša sen vairs nav manāma, un kaut kur dziļi sevī šķūnīts paslēpis kādu putna lolojumu.
.....................................................................................Aizverot acis es sajutu gaisa plūsmu tur ārā, aiz stiklotā rāmja. Tas vijās ap visu, kā pirksti caur maniem matiem, kā asara gar skropstas sānu. Bet tas neko nenozīmēja, ja tur neviens nedzīvoja. Kādēļ?- jo ir grūti būt vienam tukšumā, plašajā pasaulē, kur nepalīdz pat silts smaids.
..................................................................................... Bet kuram gan pašlaik ir viegli- nevienam. Arī man ne, lai gan man nav par ko sūdzēties, tomēr manī ir emocijas, kas grib izlauzties, bet nespēj, jo tām priekšā ir kas...

...kas tāds kam ir grūti tik nesaprastam. Kaut kur zemabziņā ir mazs, bet spēcīgs cilvēciņš, kas grib izlauzties un uzkāpt kalnā uz kura vēl neviens nav uzrāpies. tomēr vienmēr ir kāds bet.Bet, jo kalnu ir pārāk daudz, un ne visus pastumsi, vai uzrāpsies tajos. Atliek būt stipram un turpināt gruzt un rāpties.
Ne viss vienmēr nāks viegli, bet ja nāktu, tad nebūtu vērts piedzīot daudzos mirkļus..

Bet vai šķūnītim priekšā ir kāds kalns, kas nav pastumjams un aarī ne pārvarams?
Varbūt, bet es to nepārbaudzīšu, jo tas atrodas aiz tukšuma. Un man ir bal iekrist tukšumā, jo esmu tik bezspēcīga pret bailēm tajā. Man vēl vajag mammas garo brunču strēmeli, lai tajā ieķertos, tēta garo kāju, aiz kuras paslēpties, brāļa silto roku, pie ka pieturēties, vecvecāku truksmainību, lai stiprinātu sevi un draugus, jo tie mani iestumj lielākiem piedzīvojumiem.

Man vajag to, kas man ir, bet vajag tā, lai tas ir mūžīgi. Tādēļ arī nelapīšu tukšuma atstāto šķirstu. Un šķūnīša laika zobu..

Es mīlu..

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru