ceturtdiena, 2011. gada 14. jūlijs

11-14

Mazs pusiīts Hesburger'a : Janka, Janka, Janka. Čalis paskatās. Puika- Ei dirst! [puikam 4/5gadi]

Es esmu mājās. Tomēr šīs 4ras dienas prom no mājām un visiem paziņām bija vajadzīgas- tās bija lieliskas! Pat kojas sākām pa mājām saukt, un negribējās vairs uz šejieni.
Visi sīkumi un lielumi:

* Aizbraucām, visi bija tik ūber klusi, ka man tas nenormāli besīja, bet tad es sāku runāt-runāt-runāt-runāt. Tad mēs ar Elīnu atkal runājām. Jautri vismaz.
 Nevarējām atrast kojas, bet tas jau mums neskādē, kā saka. Atradām beigās, pirmstam VA kojās iemaldijāmies.
*Iekārtojāmies, un sākām jautroties, ar komeni kko smējāmies, līdz viņa pateica, ka lai esam klusākas savādāk varam dabūt naudu un lai ejam ārā gulēt. Smieklīgi. Ejam uz dušām jautājumi no mums komenei: jums patīk šeit strādāt? Šī: Nē? Mēs; Kapēc, uzmācīgi cilvēki? :D  Tad vēl viņu aicinājām skatīties ''kobru'', šī nenāca.
* Tad uz skolu atkal ekši, bla bla. Tad uz centru ēst.
* Sapazināmies ar visādiem cilvēkiem.
* Atkal mums piedraud izmest no kojām
*Tad pie mums atbrauc Kungi, izrādam savu rajonu un uzsitam bazāru.
* Centrs un tādas lietas.
*Runājam pa telefonu daudz stundas
*Pierunājam, lai varam dzīvot dzīvoklī
*Dīvainie kaimiņi- pliki veči [īsos šortos]
*Isic kartes dabūšana
*''Sēnīgās meitenes''
*Čaļi no smiltenes teķa
*Autobuss mājās

Mums gāja nenormāli labi, un es priecājos, ka tiku, tas galvenais. Mēs ar elīnu daudz runājām, un citiem tas besīja.

Rīt pie kungiem jāiet.

Tagad uz volejbolu :D 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru