svētdiena, 2011. gada 3. jūlijs

Labdien, mēs te ceļā no Limbažiem gribējām..

Vienkārši sēdēt un bildēt visu, kas iekrīt acīs.
Un jā, šo uzdevumu es veiksmīgi izpildīju. Bēt nu kā man gāja pa jūru. Visumā forši. No rīta izbraucot likās, ka būs apmācies utētē- lai gan sākumā tā arī bija. Tomēr beigās viss izvērtās ļoti interesanti. Braucām, esam Limbažos, un te pēkšņi viena paziņo, ka aizmirsusi peldkostīmu, tā nu nopirka šī jaunu.
Aizbraucām līdz jūrai, viss apmācies, pat vēss, bet neko, sagaidījām karsto sauli. Ūdens bija sākumā vēss, bet pēc tam silts, un bija lieli viļņi beigās. [bildēs nav tie viļņi, kādi bija]. Un jā, es tagad esmu sadegusi nūdele. Jeb nu vsmaz mans tratorists ir sarkans, droši ka āda nāks nost. Un smieklīgākais ir tas, ka es nosauļoju pakaļu. :D
Atpakaļceļā pasūtījām 3 picas. Tas bija pats jautrākais, kā katrs stāsta, ko grib redzēt uz picas.

Tāda bija man šī diena! Rīt trenniņš- cerams, ka būs labs laiks, jo es gribu peldēties :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru