sestdiena, 2011. gada 9. jūlijs

Mēs esam trakas vāveres part1


Kā sauc cilvēku bez kreisās kājas, kreisās rokas, kreisās auss un kreisās acs - all right.

Vaii, esmu mājās, cik tas ir jauki, jo tikko sākās negaiss, kas mani daļēji biedē. Bet es te viena pati sēžu istabā, un viss ir forši!
Vakar bija putu ballīte, kas izvērtās diezgan kūlīgi!
Nopirku jaunas, baltas nike kedas- gāju uz putu ballīti. Bet nu tas tā, viss sākās, kad Annija atbrauca pie manis, atstājām riteni un gājām uz Jāņukalnu, tad tur vēl nekas nebija, aizgājām līdz ''Viršiem'' nopirkām hotdogus un sēdējām ārā uz apmalītes un ēdām. Atbrauca tur bariņš man pazīstamu cilvēku, kas nāca ar mums runāties, es tikai smeējos, bet tā jau kūl. Gājām uz ballīti, nopirkām biļeti, un ejam sēdēt, jo tā īpaši vēl cilvēku nebija. Uzsitām bazāru, tad Grundzālieši nāca kko dirst, bijušajiem klasesbiedriem- es jau uzreiz pateicu, ja vajadzēs baru sameklēšu, lai īpaši nepisinās, te kkādi iebraucēji atradušies! Nu vot, tad nu padejojām ar anniju, slēpāmies no mentiem, jo mazajiem jau 11 bij jābūt prom, bet nu tā kā mēs neesam mazās, mēs palikām, bet tā patās, menti besīja.
Jēes, tad atnāca vēl pāris cilvēki, mēs tur 4trītī gājām mētāties ar mutām, tas bija šerpi, jo visa seja man bija putās, mati arī, nerunāsim par visu pārējo, tā mēs kļuvām so slāpji annd thats all. Tad mēs vēl ar Anniju padejojām un gājām sēdēt. Tad tur sitām bazāru, ieķiķinājām, ka annijai būs jābrauc mājās ar riteni, tur joki par gumijām, ko sapratām tikai mēs ar Anniju, bet kūl. Soou, kas vēl tāds. ĀA ap 1 mēs pie ieejas stāvējām un prasījām : ''gadiņi ir''? :D Tas bija kūl. Mēs vēl ar Anniju, metām būdas, kad nāca menti. Un jā. Pēc tam aizgājām pēc riteņa, šamējā aizbrauca mājās. Es alounā gāju atpakaļ. Tur forši 3jatā pasēdējām, tad jau 2vatā smējāmies par manām tiesībām,, u jā, stundu nosēdējām un bij jāiet mājās, jo sāka salt. Tā nu 3jos es biju mājās, un putu stāsts varēja beigties. Tomēr bija negaidīti, kad klasesbiedri atnāk puaini viens apķer no priekšas, otrs no aizmugures un saputo tevi- šerpi!

Ballītei vajag turpinājumu- lieliski!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru