otrdiena, 2011. gada 5. jūlijs

Mēs tev dzimšanas dienā uzdāvināsim dāvanu*

''Atā, Minča, Krūmiņ, Madar, un blondais.'' :D <<-- Anetēe* ;*


Nu re, atkal es. Šodien biju sačos, un esmu izdomājusi to, ka ļoti maz laika pavadu mājās, bet pagaidām man tas nepietrūkst, vienīgi esmu piekususi, un gribu kārtīgi izgulēties, jo gārās miega stundas sāk izpalikt- eu, bāc. Nākošnedēļ jau ekši- ahh. Labi, nu pa tēmu.

Šodien bija tie sači Cēsīs. Pirmā spēle mums- 14. Vienkārši diezgan patīkami ilgi jāgaida! Nu labi, tā mēs aizcīnijāmies līdz 3 vietai- aplausi mums! Dabuju čībiņas- nu jēzenes. Tā nu braucām mājās, bet nu mums ar Eviju, Anniju un Lieni Č. , bija baigi hīti. Kaut ko bezjēgā rēcām, bet bija tik saturīgas sarunas, ka bija forši pabazārēt- vairāk tādu dienu. Evija atzinās, ka dažreiz spēles karstumā un dusmu uzplūdā teikusi,, ka es viāni riebjos. Tad vēl izdomājām visu ko par plastmasas masiņiem un tiem vistiņu follija maisiņiem, kur viņus varētu izmantot (giggle). Tas tā forši!
Tad uzzināju, ka uz mana čilliņa ciemu brauks arī mūsējās spēlēt, es biju sagruzījusies, jo tā bija mana vieta, apēc visi to cenšas ieņemt- not so kūul. I'm sad.

Nu re, pēc tam ar Brāli, Madaru un Aicēnu braucām spēlēt voli. Tur Anete ar piebrauca, kko ieķiķinājām. Un jā, baigi nobliezos, tādas serves man nekad nav sačos un tas nav galīgi forši. Ā un vēl sačos ar Murjāņu meitenēm iebazārējām. čill.

Nu ko es te daudz stāstīšu- rīt laikam ar Anetīi ārā uztaisīt kādu foršu bildi un tādas lietas. Bet ir jau 22.26 un man jāpaguļ beidzot tā čillīgi. ņammy. Jāapskatās kas draudziņos jauns un jāklāj gulta.

Saldus sapņus.!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru