ceturtdiena, 2011. gada 28. jūlijs

Man bail :D

Ou jā, pa ilgiem laikiem es šeit kaut ko ierakstīšu.
Tātad man šitās dienas ir bijušas varen aizņemtas, bet nu par visu:

Ar Anniju atkal bijām sačos. Pirmā spēle pazaudēta, pēc tam bija kauns, ka tādām var zaudēt. Bet nu pēc tam saņēmāmies un uzvarējām. Tā cīnijāmies, cīnijāmies un aizcīnijāmies lai spēlētu par 3-4 vietu. Un jā, sākās negaiss. Tas bija šīzīigi un ar to negaisu saistīti visādi smieklīgi atgadījumi: )

Bet vakar ar Līvu bijām Blomē. Arī tur sači- tikai tādi, nu sēņumači. Bet mums gāja ritīgi labi, patiešām, kopā baigi labi spēlējās, un beidzot man serves bija labas.  Tā nu arī tur cīnijāmies un uzvarējām dažus. Tad mums iedeva iesauku- Sporta izlase. Un bija arī uzslavas, ka labi spēlējām :) Tā kā vienā spēlē bišķi raku, mana iesauka- lāpsta. A Līvai -Cikira. jo jautāja, cik ira rezultāts. Un komandas nosaukums-- racējlāpsta, tas visu izsaka :D

Šodien ciemiņos pie Annijas ar riteņiem, būs labi! Atkal kāds piedzīvojums!

Šodien ar vienu norunāju 30minūtes, wtfāak.

Eeend jā- 6,7dien mači! Turāas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru