pirmdiena, 2011. gada 25. jūlijs

Ome būs dusmīga!


Ou jā, šī diena bija vienkārši āasooom, lai neteiktu vairāk! Ideāli, ideāli,ideāli! No trenniņa paņēmu brīvdienu, normāli izčilojos pa rīta pusi, tad ar aneti sazinājāmies, un laidām pa pilsētu. Aizgājām, līdz Skrodeļkungam pasēdējām un gājām atkal uz pilsētu. Izdomājām, ka jālaiž peldēt, tad jā, aizgājām pateikt manai mammiņai a mēs laidīsim vakarā peldēeet, un tā arī darijām! :) Okēe, tad gājām ar Anetīi uz silvu. Viss forši, normāls čills. Tā kā šamējai bij jāiet uz pāarty'u šodien, tad nu iepatikās viņai manas drēbes- krekls ko nopirku vakar un mani šorti. Un tad nu es varēju izčekot viņas skapi un jēees, tur bija kkas ņammīgs. Paņēmu čilīgu kreklu, džempi, bikses un vēl kleitu- tā man priekš foķēšanās. Jēs, jēs, jēes! Tā saģērbāmies, sacacojāmies un laidām. Sagaidījām savējos, kad mums atbrauc pakaļ un goo. Niedrājā bija pretīgs ūdens īstenībā, un es daudz nepeldēju, tik garlaicīgi, bet jā, pabazarējām. tad braucām atkal uz dzīvokli un parunājāmies. Protams, tur bija ledusskapja kaste, kurā tika ielikta mana soma, un liecoties pēc viņas, mani gandrīz iegrūda kastē. Superīgi! Tad manas kurpes kkur paslēpa. Un tapēc es gāju uz virtuvi koliņu dzert.
Jēeziņ, kā mēs ar Anete&Agati dziedājām un rēcām, par boobies, kas ražoti ķīnā un latvijā, un jā, mēs bijām aaasoom. Šie domāja, ka mēs sapīpējušās, bet noo mēs bijām vienkārši lucky.
Tad ar Anetii noslēdzām vienu dīilu. Tad vēl uzsitu bazāru baigi ar vienu.
Aii es esmu jautrā. Viss forši. Vairāk tādu laimīgo dienu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru