ceturtdiena, 2011. gada 7. jūlijs

Horoskops :D

Man patīk braukt ar riteni, jo mašīnas tiesības jau man nav.

Es vienkārši atceros šodienu, un daļēji smejos. Bet nu tātad- man bija sači Gulbenē. Spēlējām pa 4. Un bijām vecākās sacensībās. Nu re. bija jau dažas saķeršanās ar kādām čiksēm, bet nu vienalga, kā teica Madara: neņem galvā, tā pat esi labāka! Viss forši.!

Tā nospēlējām, palikām 5tās.  Izdzēru divus lāsēnus, kolu un tas arī viss, forši jau neēst. Un ārā nenormāli cepīja, un pēc tam nogāza lietus- brr.

Atpakālceļā normāli norēcāmies ar Eviju un Martu, no čīist bija tik fun. Lasijām horoskopus, iesaistījām tajos trolli, un par  mani visu ko sarunājām. Un man izstāstīja anekdoti, pie kuras es beidzot smējos, vai nav jauki.

Tā jau forši. Ā un man raksta cilvēks no kura to negaidīju, baigi.!

Čau! Man rīt ir puttas, ja AnnijaLu nāks, būtu jau forši!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru