pirmdiena, 2011. gada 25. jūlijs

Look at all the lonely people

Dzīvot nozīmē cīnīties.


Kārtējā vasaras diena! Bet šī tāda pagaidām izdevusies. Piecēlos 8 un izdomāju, ka šodien trenniņš nebūs domāts man. Nu neko, sāku čillot. Ieslēdzu radiovalmiera, kā jau katru dienu, sāku taisīt ēst, paēdu, uzlaoju nagus, un ir tikai 10. Ideāli, ko lai saka, cerams, ka visa diena būs tikpat izdevusies!

Bet par aizgājušajām pāris dienām: Vakar biju jūriņā, tik forši. Bija lieli viļņi. Protams, man bija jāmēģina pārlekt viena pāri- nesanāca, ielecu tieši vilnī iekšā, nu neko, ausis pilnas ar ūdeni, pati pēc tam smējos.  Bet forši pasauļojos. Nebija daudz cilvēku, tas arī normāli, nebija saspiesti. Vienīgi bija kkādass omīgas tantes, neviena jaunā. grrr.  Atpakaļceļā valmierā nopirku jaunu peldiķi un džempīti, un gredznus- ahh, kā man patīk gredzeni :D

Domājam tagad kaut kad ar draugiem laist uz jūriņu vēlreiz. Tad rīt man ir sači. Un arī 30 un 31. Baigi traki. Šogad bijuši daudz sači. Bet pavisam ātri tuvojas Augusts. Pēdējās sacensības- fināli! Ouu gāāšš! Vasara arī iet uz galu, bet ir laba. Daudz pozitīvu emociju. Tikai tagad mēģināšu atrast tās dažas lietas, ko es biju plānojusi izdarīt šajā vasarā un paskatīšos vai kaut ko vispār esmu īstenojusi! :)



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru