pirmdiena, 2011. gada 18. jūlijs

remmuS 1102


Burvju feja, tev smird seja!! /Juris 3 gadi/

Man šo ierakstu gribējās iesākt ar kaut ko visnotaļ pozitīvu un ieķiķinošu tādēļ arī zem bildēm tāds teiciens. Bet nu pēdējā nedēļa noteikti man paskrējusi ātri, un blogā tikai  diezgan truli ieraksti parādījušies, tas nenormāli kretinē, bet man jau ir ieradums dienas beigās kaut ko ierakstīt, bet es apsolos, ka beigšu šeit rakstīt pāris teikumus!:D

Tātad kopumā par manu vasaru. Tā šķiet tik pozitīva visumā, esmu iepzinusi daudz cilvēkus saistībā ar valmieru un skolu. Un arī valmieras dažās ielās orientējos pavisam ciešami. Tad vēl jūra un saule reizi jau ir lutinājusi,. Un arī volejbols = lieliski pavadīta diena, lai gan trenniņi dažkārt ir neciešami. Pavadīts laiks, pa Cēsīm, Gulbeni un Limbažiem visvairāk. Esmu vēl vairāk iemīlējusi Anniju, jo kopā daram vīsādus trakumus, lai mūsu vassaru padarītu vēl neaimirstammāku. Arī savu frizūru esmu mainījusi. Domāju pozitīvi. Ar brāļa draugiem ir labas attiecības. Ballējos arī pietiekami. '

Ir labi!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru