piektdiena, 2011. gada 1. jūlijs

Limbažu trakumi :D

Es šokā, ko es beidot redzu dr.lv opā. :D Ai, labi, tas nebija tas, ko es gribēju rakstīt.!

Nu lūk, vakar 16.45 izbraucam uz sacensībām Limbažos. Braucam, braucam un sāk gāzt lietus- tā pamatīgi Valmieras aplī. Elza prasa: bracam mājās, vai uz turieni? Es tā, nu es neziu, bet braucam spēlēt, kā būs būs. Mēs izbraucam no apļa, un pilnīgi sauss, nekas nelīst. Mēs šokiņā. Tā aizbraucām līdz Limbažiem.. Neko, ejam pieteikties, gaidam sākumu.. Un atkal jau tas ir izvērties par kaut kādu Murjāņu čempionātu- 5 viņu komandas, vēl limbaži un mēs- Smiltene. Tā kopā bija 14 komandas.  Mēs no apakšgrupas izgājām, kā 3. tādēļ cīnijāmies no 5-6vietas. Nu es to spēli konkrēti nočakarēju, vispār nekas negāja un tā- bet nu esam 6- jā!

Bet kādi ''hiti'' no spēlēm:
Laukumi atrodas pie ezera- liela un ritīgi skaista. Nu neko, sildamies a tur maza meitenīte peldas un bļauj- es esmu nāra, nāra, nāra, nāra- < mēs tur smejmies :D
Sēžam pie laukuma, a tur tīkls pa augstu. Tur meitenes pasauc Ediju. Tad krutais Edijs sataisīja tīku- pluss mīnus pareizā augstumā, ta mēs sākām rēkt, ka mēs rezultātu +/- skaitīsim :D
Tad vēl vienu čali sauca par čiriku, vēl bija Inese, un tādi brīnumaini tēli :D
Un pašās beigās, kad mēs gājām peldēt un mazgāt kājas organizators mums atneza paciņu, kuru mums sūtījis smiltenes piens, par vistālāko braukšanu- tā nu dabujām - ''piena spēku'', holandes sagriezto sieru, krievijas sagriezto sieru, kkādu saldo masu :D - tik šiki. :D

Nākošās limbažu spēles ir 14.07, kad man ir iestājīši. Tad nu laikam būs mani jāsavāc no valmieras- uhh :D

Ā un atpakaļceļā bija enormāls zibens- brrr. Tapēc ap 22.30 biju mājās un mēs ar brāli un suni sēdējām gultā- tumsā, ieslēdzām lr2 telefonā un ēdām to, kas man palia pāri no sacensībām un visādus našķus. :D

Ā un izskatās, ka es nespēlēšu savu lauku volī. jo brālis lkm strādās- oh snap. ;(
Jauku dienu, tas par vakardienu arī viss!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru