piektdiena, 2012. gada 15. jūnijs

Apmulsums. Ballīte. Liene atkal ir laimīga.

Mmmmm hmmm. Ir pienācis brīdis, kad visas koju mantas glīti sakārtotas istabas stūrī un gaida, kad tās atkal  būs samētātas pa manu istabu. Diezgan burvīgs skats. Jā, izvācos no kojām- šim gadam pietiks! Bet pēdējā nakts valmierā bija vienkārši neatkārtojama.

Jauni vecie draugi satikās un atpūtās. Sākumā ar Vīču un Jorenu, Vīčas Graudiņu un Jorena brāli noskatījāmies ''Paranormal activity 1'' Nu neko, bija jau itkā inč, bet nu nekas priekš manis biedējošs tur nelikās. Tad viena sms, un jau esam ceļā uz manu mīļāko valmieras vietu, un nu jau vietu, ko saucu par otrajām mājām- Cēsu ielu. Es pat nezinu, kas šajā dzīvoklī ir tik īpašs, bet tā atmosfēra, kas vienmēr valda, kad arī pati esmu tur ir lieliska. Tā nu mēs jaunivecie draugi- Tauriņš, Madars, es un Vīča. Pacilāja glāzītes. Padejojām. Un tad jau vienkārši čillojām pa gultu. Nu labi, kā nu kurš gulēja. Cits ar dziesmu pie lūpām, cits ar alus glāzi. Ļoti burvīgi nosmējāmies par lūušiem, mamuuu, zirnēklis, babrs. Savi prikoli, tieši tā.
Un jā vispār bija viss kaut kas mīļš un tā liene negulēja līdz kādiem 4. Mhhm. Beet bija to vērts. Ai, es nezinu, viss šķiet tik burvīgs patiesībā.
Ar Vīču ar izrunājām visādas štelles, patiesībā es nesaprotu, kapēc citi cilvēki ir tik labi pret manīm un tā respektē manu viedokli, laikam, jācenšas man arī tādai būt.
Tapēc Vīčai būs viņas sapņu princis Grauuuudiiņšs, kā viņa pati viņu sauc uzvārdā. Bet tā neko, es gan vēl arvien brīva, jo laikam neviens nav pelnījis tādu ''suņa naglu pakaļā'' kā es. :D Nu labi, tas tā vakara humoram. Bet tik tiešām es esmu sajūsmā par vakardienu. Laikam tomēr nebija tik briesmīgi, ka visi atbrauca atpakaļ no saviem ceļojumiem, lai gan sākumā likās savādāk :D

Happii hippoo.

Kas man liek dzīvot un īstenot manas kvēlākās vēlēšanās? 
Uzdrīkstēšanās. Ne vienmēr tas kas kādam liekas pareizs, citiem var šķist vajadzīgs, bet sirds laimīga spēj tapt tad, kad tiek piepildītas vēlmes.


Sapņi. Sapnis ir kā iespēja izdzīvot nesasniedzamo, dažreiz tieši sapņi spēj noturēt uz zemes.


Neveiksme. Jo tieši kļudas liek iemācīties ko jaunu un attīstīties.


 Rūpes. Slikti, ja neviena nav, kam par tevi parūpēties. Bet vēl sliktāk, ja tev pašam nav neviena par ko rūpēties.



. Drosme. Drosme - uzvaras sākums. (Plutarhs)
 Kaisle. Pats pareizākais un skaistākais līdzeklis kaislību savaldīšanai - skaidra to izpratne. (Feihterslēbens)
Lietus smarža vasarā.


Atkal redzēšanās.


Skūpsti. Skūpsti ir vienīgais kas palicis no paradīzes valodas.



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru