svētdiena, 2012. gada 24. jūnijs

Mēs jums parādīsim kā jādejo

Labrīt! Nu jau labdien Jāņu rītā. Līgo svētki tik tiešām bija lustīgi. Sākumā visi tādi bikli, ne šādi ne tādi atnāca uz mūsu māju. Tad jau brālis ar grupu aizgāja uz estrādi krāmēt aparatūru, kamēr mēs pārējie palikām un ēdām un dzērām un karoč viss kā smiltenes rančo :D
Ballē sākumā izdancināju mazo Eimiju, cik nu var izdejoties ar 4 gadīgu bērnu. Tad iededzināju lielo līgo ugunskuru, bet rokas man visas bija ar degšķidrumu, šit happens. Bet tad satiku savējos un kaut ko varējām piesmiet citus, lai gan lielākajā daļā viņi piesmēja mani. Tad nu man garām gāja kādi pāris čaļi, viens no viņiem mani sveicināja, tā es puss balli stabili nesapratu, kas tas tāds bija. Mmm bet beigās kaut kā noskaidroju saskrienoties, ahūni zin vai, tas jau Madara kungs bija. Nu neko, tad jau teicu, ka jāiet dejot, aizgājām ar. Kādas 5 dejas stabili nodejojām, pa to laiku paspēju palikt parādā 2,50 naudā, baudā un graudā. Pēc tam jau atkal pielauzu dejot bijušo klasesbiedru, vot ar to gan mēs citiem parādījām, kā jādejo, normāli griezām pa visu skatuvi, bet tad gan man griezās galva.
Pēc visa pasākuma gāju gulēt, un tad gan man bija karuseļi galvā.

Tagad jau Jāņu diena. Viss vēl turpinās, ēdam, dzeram, kas nu iet pirtī un novusa turnīrs ar iet vaļā. Līgo dziesmas vēl ar vien ar mums. Bija lustīgi. Ko šovakar? Es nezinu, bet rīt plenērs- šit happens :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru