pirmdiena, 2012. gada 18. jūnijs

Lepojos ar sevi.

Nemeklē manī neko cēlsirdīgu- neatradīsi. 

Es pat nezinu kādēļ, bet šodien es ar sevi lepojos, tā tīri vienkārši lepojos. No rīta, gandrīz ideāli nostrādāju trenniņā, tikai uz beigām pietrūka gribasspēka, un slinkums ņēma virsroku, bet sākums bija daudzsološs, tieši par fizisko es runāju. 
Bet tagad es lepjos tādēl, ka nepadodos cīņā par to ko vēlos, beidzot es neizvēlos vieglāko ceļu. Protams, pa starpai gadās arī kas negaidīts. Tā nu man pienāk sms un galu galā sanāk tā, ka es ļoti patīku savam kursabiedram. Negaiīti priekš manis. Šis vēlas pamēģināt būt ar mani kopā un kaut ko tā. Bet bez liekas domāšanas es pateicu, ka es nevēlos sāpināt ne viņu, ne sevi, tādēļ nekas nevar sanāk. Kā arī esam kursabiedri.  Es jūtos burvīgi, jo neparakstījos uz neko tādu, ko vēlāk varētu nožēlot. Domāju, ka ir izdarīta pareizā izvēle. Man šobrīd ir pilnīgi kas cits galvā! :) 

Burvīga diena. Pareiza izvēle. Jūtos lepna.!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru