sestdiena, 2010. gada 4. septembris

I wanna be myselfe!



"Break the rules. Find your freedom. Live your life."

Kas es esmu?
Kādam draugs, meita, māsa, māsīca, ienaidnieks, paziņa, bet citam vienkārši cilvēks. Cilvēks, kas ir pats par sevi, interesants, riebīgs, egoists, smaidīgs un laimīgs. Bet kurš gan pazīst mani tādu, kāda es esmu.
Un kas es esmu pati sev? Laikam jau vienkārši ekstravagantā Liene. Un arī pati sev es esmu Ella [nu nav mans otrais oficiālais bet nu pati sev es tāda esmu]. Arī smaidīga, koša, mīlīga, sportiska- īstenībā pēc dabas krāsaina. Bet ne visi zin, kā izpaužas mana krāsainība. Vienkārši spilgta personība.
Nu māku es pateikt- nē, bet nevienmēr tas sanāk. Māku arī pateikt- jā, bet ne vienmēr tas ir vajadzīgs. Vieglāk taču ir pateikt es nezinu, un tad visi liksies mierā.
Ar sevi es arī esmu mierā, jo zinu, ka tā pat nebūšu gara supermodele, populārākā meitene vai vēl sazin kas. Galvenais, ka es pati esmu mierā ar savām 2 rokām, acīm ausīm, degunu, kājām- visu, kas man ir. Tādēļ galīi nauztraucos, par to, kā man nav!
Jā, esmu arī dabasbērns savāziņā- nav man bail izmirt vai no nezālēm. Bet dažreiz galīgi slinka.
Esmu atradusi savu brīvību, un tajā nav vietas nevienam citam. Tur esmu tikai es- ar savu stilu un to, kas man ir.
Varbūt daudziem es nepatīku ar to, ka esmu tāda, kāda esmu- jā, es smejos, kad gribu, raudu kad gribu, jautāju kad gribu, ģērbjos rozā- un? Tādēļ jau pasaule nemainās. Un mani arī tas neietekmē- galvenais, ka kādam es patīku- šitāda.

Soou!- ja kaut kur ieraugi cilvēku ar rozā drēbēm, taisniem matiem, darot kaut ko smieklīgu vai nopietnu- tā esmu es Liene! Čūuz :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru