trešdiena, 2011. gada 29. jūnijs

Čokolate

Esi lepns par to, kas tu esi un kāds tu esi.
 
He, hei, ! Beidzot man iet internets, kurš vakar galīgi negribēja darboties, tādēļ nevarēju atbildēt uz visām vēstulēm, kas bija manā dr.lv profilā. Bet vakar tikai pašā vakarpusē biju mājās- jeb- Gulbene beach.
 
Kā  man gāja? Aizbraucām, busiņā 2 cilvēki bija uz vienu vietu principā- vienkārši wtf, bet nu labi jā- aizbraucām. Tad iečekojām, kas notiekās un sākām spēlēt. Mums ar Anniju paveicās ar apakšgrupu un no tās izgājām, kā 1. . Tad tālāk spēlējām, spēlējām, daudzās spēlēs domājām, ka vairs neizvilksim, bet sanāca! Tā nu aizcīnijāmies līdz 2. vietais finālā. Līdz pirmajai pietrūka servju uzņemšanas, bet mēs ar Anniju pie tās piestrādāsim. Malači- esam 2. (flower) 
 
Tad gaidījām mazās, kamēr beidz spēlēt un ar vēl 2 meitenēm parunājām par Jāņu balli, par 9.klases izlaiduma pirti, kārtīgi nosmējām cilvēkus, visu ko jaunu katra uzzinājām, un bija sasodīti labi! Izdomājām, ka taisīsim volejbola pirti. :D
 
 
Un vēeel- man ir vienkārši lieliski iesauļota forma, vienkārši superīgi, bet pleci gan ir vienkārši ņammīgi. (sun), un arī kājas pabrūnināju, super! Bet šodien ir tik pretīgs laiks, kad neviens atkal negribēs spēlēt volejbolu, bet vajag. Es jau pat cilvēkus sarunāju, un kapēc tagad ir tāds laiks- brr. :D
 
Un un un un vēel- es esmu ļoti priecīga, ka beidzot esmu ievērota tādā ziņā, ka ani aicina spēlēt uz visādiem mačiem, tādēļ rīt ar Elzu braucu uz Limbažiem. Es domāju, ka mūsu ceļš 2vatā tik tālu nebūs diezko interesants, bet nu tad jau manīs.  6dien varbūt uz valmieras pilsētas svētkiem spēlēt, bet nu tas jau nav no manis atkarigs. Bet šī viennozīmīgi ir mana labākā un visvairāk nospēlētā vasara- ideāli! :) 
 
Ā un pēc pāris stundām laižu pie friziera- grr, es nezinu ko darīt, bet būs kkas šīzīgs :D 
 
Vēl pēdējais- pievienošu dziesmu, kas man skan galvā, un kura skanēja, kad braucām vakar uz spēlēm: 
 
 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru