ceturtdiena, 2011. gada 30. jūnijs

Hey amigos, kepasaa? :D

Tas, ka mainās izskats nenozīmē, ka es mainos kā cilvēks!

Čau, čau,čau.  Esmu pamodusies 11, pa ilgiem laikiem. Un vakar aizgāju ap pusē 12 gulēt, tad jau rupji rēķinot 12h totāli nogulēju. + man :D Beet nu šodien tā pa mierīgo- nēee. Drīz jau ar riteni laižu uz Teperi ar draudziņiem voli paspēlēt un tad 3 mājās, lai taisītos uz sacensībām. Jā, būs nakts sacensības, diezgan vilinoši. Tad nu divatā ar Elzu laidīsim iekarot Limbažus. Lai mums veicas!

Bet vakar bija vienkārši šiizo. Biju pie friziera un jā, ir anormālas izmaiņas manā izskatā. Kaut kas galīgi nebijis, bet man negribas likt bildi, jo tas ir jāredz dzīvajā. Es zinu, ka daudziem nepatīk un tādā garā, bet nu nekas, padzīvošu ar tādu trakumu uz galvas- hell yea! Lai izdzīvotu ir jāmainās.Nu tā lūk, ir kkas šīizo.
Pēc tā braucu uz Silvu, pie meitenēm atrādīties un tā forši, atbraucu mājās zvanīja Sinča teica, ka jāiet braukāties ar riteņiem gāju ar. Sk8parks-parks-teperis-sģ-klievis-skpatrks-mājas. Tāds bija mūsu tripiņš.. Nav jau tā, ka mēs braucam bez noteikumiem- nēee :D:d

Pēc tam braucām uz valmieru- iečekoju savu skolu kurā mācīšos matemātiku un tādas lietas, baigi, baigi, baigi :D

Heey amigos, kepasaa, es gaidu zvanu no Meitenēm, mmēs laižam baudīt dzīvi. Paka!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru