sestdiena, 2011. gada 11. jūnijs

Steģēni izlaidušies&more

Joo mēs esam ahujena kruti. Ai, labi man neļāva tā runāt!
Tātad: vakar bija izlaidums. Visi bija smuki, šiki un vienreizēji. Tā jau forši, ka man jau vienmēr gadās kāds misēklis. Jeb saplīsa kleita 1h pirms izlaiduma. Tad nu Annija ar šķērēm biš piečīnija, lai varētu kleitai lenci ielikt, bet tā jau forši. Tad nu visi šiki iegājām un sadziedājām, dabūjām atestātus. Bet uz skatuves nenormāli karsēja, visi tur slapji sēdēdami, bet nu nekas, nekas.
Ārā visi sasveica ar puķēm. Pat mans opis izskaitīja, ka man ir 90 rozes. Un paldies mīļie draudziņi, kas atāca mani apsveikt. Bla bla bla.
Mājās normāli pieēdāmies visādus labumus- un es needu rosoli- tas noderēja :D :D:D
Aizbraucām ar Anniju uz kalbakām. Uhtīi.

Sāku
mā kkāds borings, visi tur dzer un pīpē, nekas fun. Tad jau mēs sākām jautroties un viss aizgāja. Tur gājām klāt- runājāmies, visādi šitādi prikoli. Daudz, daudz smējāmies, visu ko nokāsām citiem. Tad jau pavērojot savu klasi sapratu, ka viņi ballējas. Viens čalis pilnīgi metams jau bija balllītes sākumā, citi tur vēl visu ko darīja. Bet mīļi man viņi.
Tad atbrauca Sintija, pajautrojāmies un visu ko sadarījām, bazāru uzsitām ar visiem. Annd tad aizbrauca Annija un es tusēt varēju ar brāli nr2 :D Šis vismaz semkas iedeva.
Tad nu es paliku alone, gāju uzsist bazāru ar kādu citu, un bija labi... :D

Jā, un tad es sagruzījos un aizbraucu mājās. Vienīgais +, ka iepazinos ar daudz cilvēkiem un tā. Un sākumā labi pavadīju laiku. Viss supe- gandrīz!

Nebij izlaiduma sajūtas, un vēl ar vien nav. Ballīte tuksnesī!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru