svētdiena, 2011. gada 5. jūnijs

Double

Čau!
Šodien biju Rīgā bija jau jauki. Aizbaucām līdz Dominai, tur NY man kkāda sieviete kko pa krieviski jautā, par peldkostīmiem, es pasaku- ja ņiznaju. <- es taču neesmu nekāda pārdevēja, jeb varbūt tomēr. Tieši ar mammu runājām par tuneļiem, ka nekur nav, un ieraugu- ir! Jēees. Tad nu piegāju un nopirku sev 2 jaunus tuneļus- vienu plugu, otru tuneli. Plugs- koši rozā, tunelis metāla. MMM. tik smuki, žēl tikai, ka es prasīju 3mm, bet man iedeva 4 un 5. Bet nekas- 4mm jau stāv ausī sanāca ''izspiest'' lielāku. :D Bet ļooti patīk un nebūs netā jāsūta- ideāli!
Alfā nopirku sev kleitu- vienkārša bet man ļoti patīk. Izlaidumam būs kā reize [zila+rozā]. Tad vēl vienu kreklu un 'harēm-legingus- nu kko tādu jā!

Rīt vēsturē konši 1,5h pēc tam laikam beidzot jāaiziet uz trenniņu, tā kā sen neesmu bijusi, man tā domāt :D Bet gribās, tomēr laiks neatļauj. Tad nu vēlāk samācīšos visu vēsturei un mēģināšu tad to trakumu nolikt!

Ā un viena jaua ziņa- māsīcai piedzima dēliņš. aww, jauni radiņi.

Uzaicināju Madaru uz izlaidumu, teica, ka atnezīs man 2 pienenes un maisiņu piepūstu balona vietā. šerpāa! Bet es ļoooti gaidu viņu! :)*
Anete sev tetovējumu īrijā uzbliezusi- nice, nice, nice.
Brālis kkur ar Sinču aizbrauca. Un viņi šodien voli spēlēja, bet es čiloju karstā mašīnā- ouuhh.! :D

Es  esmu priecīga, nedaudz pietrūkst pilnīgai laimei!

Kušs džerij!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru